Nee, de warenhuizen in 's lands grootste binnensteden zien we voorlopig niet meer terug. Toch maakt V&D een nieuwe start. Als online winkel gericht op veertigplussers. In 2015 ging V&D failliet. Daarna bevolkten allerlei winkels de grote centraal gelegen panden, meestal met weinig succes. Drie slimme ondernemers hadden niet hun zinnen gezet op de panden, maar wel op de merknaam. Roland Kahn (Coolcat-topman), Jaco Scheffers en Ronald van Zetten (oud-topman HEMA) kochten in 2016 voor een half miljoen de merkrechten van V&D. Ze wilden verder als webshop, maar de doorstart liet lang op zich wachten. De bestaande website was verouderd dus moest er een heel nieuw platform worden gebouwd. Bovendien zochten de ondernemers naar de juiste vorm. Het moest geen kopie van Zalando of Wehkamp worden. Nu weten de ondernemers wel welke kant ze op willen. Van Zetten : “De doelgroep veertigplussers wordt nu door niemand goed bediend.” Ze richten zich op actieve mensen van boven de veertig dus gaan spullen verkopen op het gebied van reizen, hobby’s, gezondheid, wonen, tuin en mode. De webshop moet 'een vervolg geven aan de rijke historie van Vroom & Dreesmann' aldus het drietal. Bekende merken van het warenhuis zoals Liv, Soho en Prijzencircus moeten dan ook op termijn terugkeren.