Het reclamespotje van internetwinkel Zalando is bekroond met de Loden Leeuw 2012. Dit is de prijs voor de meest irritante
reclame. Dat is maandag bekendgemaakt in het TROS-programma Radar. Zalando won, met hun geschreeuw en verkleedpartijen, zoals Radar zegt, deze twijfelachtige eer. De Loden Leeuw voor de meest irritante BN’er in een reclame ging dit jaar naar Patricia Paay voor het Miljoenenspel. De Loden Leeuw gaat elk jaar naar de irritantste reclames. Voor de tweede keer gaat de onderscheiding naar schoenensite Zalando. Hoe erg is dit voor Zalando? Het bedrijf verdubbelde in 1 jaar de omzet... Was de blootreclame van Zalando (2011) nog vervelender? Patricia Paay voor het Miljoenenspel was de meest irritante BN-er: Tatjana voor een fitnessclub vonden we ook erg irritant: Winston Gerschtanowitz vonden we ook niet fijn: SpecSavers kreeg ook veel stemmen van geërgerde Nederlanders: