Nieuwe, peperdure naam NPO: Bij die postduivenclub lachen ze zich gek

Media
dinsdag, 12 maart 2013 om 12:11
welingelichtekringen header 1

Iedereen, echt íedereen vindt dat ze bij de NPO (Publieke Omroep) helemaal geschift zijn met hun plan om van naam te veranderen. Het kost tonnen op een moment dat mensen massaal hun baan verliezen. NPO-baas Henk Hagoort krijgt dit niet uitgelegd. Ook het feit dat de domeinnaam NPO voor een ton gekocht moest worden van de Nederlandse Postduiven Organisatie vindt menigeen krankjorem. Daar hebben ze nu pret voor tien! Nederlanders willen nog wel eens van mening verschillen maar lijken hier unaniem. Twitter spreekt duidelijke taal: ‘Is het nu al 1 april?” Wat is Henk Hagoort toch 'n ongelofelijke zultkop. Vroeger hadden we elk kwartier een nieuwe twitterrel. Nu gaat het al uren over de In Silicon Valley heerst nu een grafstemming 'Sterke naam oet tegenwicht bieden aan mediamerken Google en Apple' うん、ダルメシアン~!去年 ライブ行ったときにいたメンバーで中でもダニエル可愛いなと思ったの!(T_T) Mijnheer Hagoort. 1 zal nooit tegenwicht bieden aan Youtube, Google of Apple. Simpele reden: dat zijn geen omroepen! Beste Henk, Wij de belastingbetaler willen geen naamsverandering Duizenden mensen wegbezuinigen maar wel lekker een paar miljoen op een ander naampje stukslaan Al die jingles, bumpers, drukwerk, merchandising, belettering.....echt Met een miljoen gaan ze dat niet halen Zou het een afgedankt -communicatie-imago-bureau aan de slag zijn gegaan voor de ? is gewoon Brussel met een antenne er op. Spilzieke raamambtenaren die goed voor zichzelf zorgen.

Bron(nen): Wel.nl Volkskrant