Lakkende zieke Tijn heeft Youp en Heineken verzoend. Ooit vernietigde Youp van 't Hek in tien minuten het merk Buckler van Heineken. Hij maakte Bucklerdrinkers belachelijk en Heineken moest de verkoop (in Nederland) stoppen. Nu heeft Heineken weer een alcoholvrij biertje en dit keer schijnt het naar bier te smaken. De brouwer plaatste een advertentie met als hoofdtekst YOUPI. Geestig.Youp zag kansen. "Deze week vroeg ik de bierbrouwers op Twitter of ze wegens het commercieel misbruik van mijn ijdele naam 10.000 euro wilden storten op lakdoortijn.nl. Als onderdeel van het miljoen dat nodig is voor een hele dure robot. Die machine kan als enige kinderen met hersenstamkanker hun ingewikkelde medicijnen toedienen. De dodelijke ziekte is bekend geworden door die lieve, nagellakkende Tijn uit Het Glazen Huis. Het antwoord van Heineken kwam binnen een uur. Met een even grote advertentie. En de tien ruggen (Heineken noemt ze flappies!) zijn al betaald." De actie om Tijn te steunen bracht ook al Wendy van Dijk en Youp bij elkaar. Youp concludeert (terecht): mooi land