Donderdag 1 november 2012 pleegt de 20-jarige
Tim Ribberink suïcide in het ouderlijk huis in Tilligte. Zijn ouders zijn op dat moment niet thuis. In Tubantia verschijnt op maandagochtend 5 november 2012 de opvallende rouwadvertentie voor Tim, geplaatst door zijn ouders. In de advertentie staat een foto van Tim en een tekst waarin een direct verband gelegd wordt tussen de
zelfdoding en pesterijen die Tim zou hebben ondergaan. Nederland reageert geschokt. De kwestie is binnen de kortste keren trending topic op Twitter en Tim haalt 597.000 hits op Google. Bij de ouders en familie van Tim staat de telefoon roodgloeiend, maar de ouders Tim hebben geen behoefte om de pers te woord te staan. Daarom wordt Marieke Fischer ingeschakeld, een jonge, ambitieuze marketing- en pr-deskundige. Zij zet het pestverhaal professioneel in de markt. Op dinsdag 6 november 2012 volgt een persconferentie. De ouders hebben in overleg met Fischer besloten om tekst en uitleg te geven over de veelbesproken rouwadvertentie, maar de ouders zijn zelf niet aanwezig. VARA-verslaggever Bert Molenaar, ook maker van de TV documentaire '' over zelfdoding, probeert de ware toedracht te achterhalen. Hij zoekt contact met familie van Tim, met buren, bekenden, mensen op school, maar kan niet veel voorbeelden van
pesten vinden. Er is bijna niemand die er iets over wil zeggen, zeker niet voor de microfoon. Niet over Tim en niet over het pesten. De argwaan neemt toe. Molenaar ging op zoek naar de originele afscheidsbrief van Tim. Die brief blijkt niet te bestaan. Nu en morgen op