Bereikbaar blijven als bedrijf: verschillende opties

Partnerposting
vrijdag, 08 november 2024 om 9:23
unnamed 13


Als je een eigen bedrijf hebt, dan is het natuurlijk prettig als je bereikbaar bent voor klanten, zakenpartners en je netwerk. Op die manier bouw je een vertrouwen op en zorg je ervoor dat de klanttevredenheid erg hoog ligt. Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat veel mensen tevreden blijven omtrent je bedrijf. Hieronder lees je precies wat je allemaal kunt doen om bereikbaar te blijven als bedrijf zijnde.

1. 088-nummers

Om te beginnen kun je ervoor kiezen om een 088-nummer aan te vragen. Een 088-nummer aanvragen is heel gemakkelijk en zeker handig te gebruiken voor wanneer je een wat groter bedrijf hebt. Zo krijg je een reeks van honderd nummers die je voor je bedrijf kunt gebruiken. Dit kan handig zijn als je meerdere afdelingen hebt die je kunt bereiken. Zo blijf je een nummer behouden dat herkenbaar blijft, maar voor elke afdeling net een ander eindnummer. Zo blijft het voor de consument overzichtelijk en ben je goed te bereiken. Mocht je maar een paar nummers van de honderd 088-nummers gebruiken, dan hoef je ook alleen maar daarvoor te betalen. Daardoor blijft het overzichtelijk, betaalbaar en natuurlijk makkelijk voor je eigen bedrijf.

2. 085-nummer

Mocht je bedrijf wat minder groot zijn, maar wil je wel een professioneel en landelijk nummer? Dan kun je ook kiezen voor een 085-nummer. Dit is een nummer dat zakelijk kan worden gebruikt op je eigen mobiel. Hiermee heb je dus een toestel waar je twee nummers op hebt. Een voordeel is dat je tijden kunt instellen wanneer je 085-nummer actief hoort te zijn. Ook kun je belletjes plegen met je zakelijke nummer. Deze opties krijg je allemaal op je telefoon te zien. Zo kun je zakelijk en privé gemakkelijk gescheiden houden, kom je professioneel over en ben je in elke regio goed te bereiken. Ideaal als je veel onderweg bent of vanaf verschillende plekken opereert.

3. Zorg voor een chat op de website voor vragen

Als laatste hoeft niet elke klant natuurlijk te bellen. Sommigen vinden dat spannend, vinden het niet nodig of hebben er geen behoefte aan. Voor de snelle vragen kun je daarom ook een chat aanmaken op je website. Op die manier kun je gemakkelijk medewerkers installeren die de chat kunnen beantwoorden. Zo blijf je als bedrijf bezig met de klanttevredenheid en kun je zonder problemen de snelle vragen door middel van de chat beantwoorden. Kijk snel wat je in wilt zetten voor jouw bedrijf en zorg voor de klanttevredenheid.