UPDATE: De NS en ProRail voeren gesprekken over de nieuwe veiligheidscampagne van ProRail. Mogelijk wordt die aangepast vanwege geschokte reacties bij NS-personeel en nabestaanden https://t.co/oUrj5X7Ys0
— AD.nl (@ADnl) 5 april 2019
NS boos om campagne ProRail met toegetakelde kleren https://t.co/5D3izdB7RX pic.twitter.com/PCpHf1dRBZ
— RTL Nieuws (@RTLnieuws) 5 april 2019
Welke gescheurde #PaarseBroek heeft deze #ProRail-campagne bedacht!?#ShockCampaigning is zo goedkoop en ongepast in dit geval. #SteekjeLos https://t.co/zh5Pq3kvAP pic.twitter.com/CpNKlFlyso
— Richard Lamb (@RichardLamb) 5 april 2019
WALGELIJK!!
— Pro-Respect Foundation i.o. ✌️💙 (@Pro_Respect) 5 april 2019
Als nabestaande van #zelfdoding op het spoor verzoek ik @ProRail de campagne met gescheurde kleding van slachtoffers direct te stoppen en steun ik @NS_online machinisten @FNVSpoor @H_J1966 https://t.co/6MJDYiMoim
Gewoon walgelijk! #ProRail https://t.co/Pi8l8avrwB
— Stef 💙🔥 (@StefZutphen) 5 april 2019
Ik vind dit als machinist heel erg confronterend!
— MCN UTRECHT (@MCN_Utrecht) 4 april 2019
Heel erg ongepast zelfs!#mcn
Wauw, gewoon wauw.
— Edwin (@McnutEdwin) 4 april 2019
Ik heb een half jaar bij een psycholoog gelopen na mijn laatste aanrijding en dacht er overheen te zijn. Verkeerd gedacht. Mijn hartelijke dank.