Jupiler pakt uit met een paginagrote advertentie waarin de transformatie van K's Choice zangeres Sarah Bettens centraal staat. De meeste Belgen vinden het schandalig. Sarah Bettens kondigde afgelopen week aan voortaan door het leven te gaan als Sam Bettens. Het was reden voor biermerk Jupiler om advertenties te plaatsen met als tekst: "Pintje, Sam?" En: “Wat denkt ge, @sambettens?” De meeste mensen konden de reclame niet erg waarderen: “Shame on you” en “Echt een reden om nooit meer Jupiler te drinken,” klinkt het onder meer.
En wie vond dit een goed idee bij #Jupiler? 🙄 pic.twitter.com/x2utoc3ZI9
— Jens Lemant (@JensLem) 20 mei 2019
Echt een reden om nooit nog #Jupiler te drinken. #shameonyou marketeers. pic.twitter.com/I5uPy44ijB
— Cathérine Vandoorne (@CathVandoorne) 20 mei 2019
Reclame met ballen pic.twitter.com/0xtf2PkPQw
— Guillaume V.d.Stigh. (@GuillaumeVdS) 20 mei 2019
Bron(nen): Nieuwsblad