Bij
Microsoft hebben ze zelden originele ideeën, maar er is wel erg veel geld. Met dat geld koopt het bedrijf af en toe toegang tot een goed idee. En Angry Birds is dat zeker. Waarin het 51ste spelletje van Rovira een hit werd, terwijl de vorige 50 zeer matig liepen is een van die raadsels van de markt. Angry Birds heeft iets en bovendien zijn er weinig games met zulke toegewijde spelers als juist dat spel. En het zijn er ook heel veel iedere dag wordt er gedurende 200 miljoen minuten Angry Burds gespeeld. En nu het spel ook op het Windowsplatform beschikbaar is worden dat er nog meer. Microsoft betaalt om Angry Bird te mogen associëren met zoekmachine Bing. Een van de manieren waarop dat gebeurt is dat spelers suggesties krijgen voor oplossingen van het spel via Bing. Er schijnt nog meer samenwerking te komen. Voor de liefhebbers hieronder twee Angry video's
<a href="http://video.msn.com/?mkt=en-us&from=sp&fg=shareObject&vid=687773bb-c855-4018-922b-69eac611f0bc&src=FLCP:sharebar:embed" _fcksavedurl="http://video.msn.com/?mkt=en-us&from=sp&fg=shareObject&vid=687773bb-c855-4018-922b-69eac611f0bc&src=FLCP:sharebar:embed" target="_new" title="Birds of a Feather: Bing teams with Angry Birds">Video: Birds of a Feather: Bing teams with Angry Birds</a>