De argumenten om je baas te overtuigen een iPad te geven zijn eenvoudig. Je hoeft dan ook niet meer te reageren op al die advertenties die beloven een iPad te verloten.
1. Indruk maken op de klant. Vroeger lukte dat nog met een Mercedes. Tegenwoordig is een Fiat en een iPad genoeg. Je laat dan zien dat je een modern jong bedrijf vertegenwoordigt dat bloeit en groeit.
2. Presentaties zijn professioneler. Door de professionele uitstraling van de iPad heeft de klant meer aandacht voor de presentatie, en dat zorgt weer voor een beter contact en verkoopresultaat. De eigen website dient als de ultieme ondersteuning.
3. Online-opleidingen zijn goedkoper. Je hoeft voor een opleiding niet meer de deur uit; je volgt ze zelfs met plezier in je eigen tijd. Dat maakt de baas ook blij.
4. De zware laptop kan de deur uit. Een iPad kan hetzelfde of meer, heel veel meer. Hij is licht en overal te gebruiken. Nooit meer een pijnlijke schouder van het sjouwen met de laptop. Dat is je werkgever ook wat waard.